Spørgsmål & Svar

Her på siden har vi samlet de oftest stillede spørgsmål, som vi får fra vores kunder.

Kan du ikke finde svar på det, du søger, er du altid velkommen til at kontakte os, enten på:

  • telefon: 23 27 97 17 alle ugens dage, mellem kl. 09.00-21.00
  • e-mail via kontaktformularen under "Kontakt os"

1: Hvordan handler jeg hos DanskAloeVera.dk?

 

A: Hvordan køber jeg produkter?

Alle de varer, du finder på siden, kan du købe online her og nu. Klik på en vare, du er interesseret i, vælg antal, og klik til sidst på køb knappen. Varen er nu lagt i indkøbskurven. Når du er færdig med at tilføje varer til din indkøbskurv, skal du klikke på "Indkøbskurven" øverst til højre, hvor du kan afslutte din handel. Du skal have betalingskortoplysninger parat samt adressen, varerne skal sendes til.

B: Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Har du en rabatkode, skal du indtaste koden i "indkøbskurven" og efterfølgende trykke på feltet "Anvend rabatkode". Beløbet på din rabatkode trækkes efterfølgende automatisk fra det samlede beløb.

C: Har I en butik?

Nej, vi er udelukkende en online butik. Og produkterne forhandles ikke i fysiske butikker.


2: Ordrer

 

A: Kan jeg ændre indholdet af min ordre?

Er din ordre allerede pakket, kan vi desværre ikke ændre på indholdet at din pakke. Opdager du, at du har lavet fejl i din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice ved at sende en e-mail via kontakt formularen under "Kontakt os", eller pr. telefon. Hvis det er muligt, hjælper vi dig naturligvis med at foretage ændringer.

B: Kan jeg ændre modtager adressen på min ordre?

Er din ordre ikke pakket, kan du stadig få ændret leveringsadressen. Du skal hurtigst muligt kontakte os på e-mail via kontakt formularen du finder under "Kontakt os", eller ringe til os. Er din ordre afsendt, kan vi desværre ikke foretage nogle ændringer.

C: Kan jeg annullere eller ændre min bestilling, som allerede er afsendt?

Vi kan desværre ikke foretage ændringer af ordrer, der er pakket eller afsendt. Ønsker du ikke at modtage ordren alligevel, kan du blot vælge at afvise pakken, hvorefter den automatisk bliver returneret til vores lager.

D: Hvordan kan jeg få en kopi af min ordrebekræftelse?

Umiddelbart efter du har bestilt og betalt dine varer hos DanskAloeVera.dk, sender vi dig en ordrebekræftelse til din e-mail adresse. Du har altid selv mulighed for at hente den efterfølgende, under "din konto".

E: Der mangler noget i min ordre?

Konstaterer du ved modtagelse af din pakke, at den ikke indeholder alle de varer, du har bestilt. Se den tilsendte faktura, som du har modtaget fra os, her i står der hvis vi ikke har været i stand til at sende dig den komplette ordre. Er det tilfældet, har vi naturligvis ført beløbet for den manglende vare retur på dit betalingskort eller slettet det fra din faktura. Har du spørgsmål, kan du kontakte vores kundeservice pr- telefon eller sende os en e-mail via kontakt formularen som du finder under "Kontakt os".


3: Forsendelse og levering

 

A: Hvilket transport firma bruger I til at levere min pakke?

Vi levere alle vores pakker ud med Postnord, til deres nærmeste pakkeudleverings sted.

B: Hvor lang tid går der før, jeg modtager min ordre?

Vi leverer dine varer indenfor 1-4 hverdage efter ordre tidspunktet. Er der gået mere end 5 hverdage, kan du kontakte os på e-mail via kontakt formularen du finder under "Kontakt os", så undersøger vi, hvorfor du ikke har modtaget din pakke.

C: Jeg har lavet to eller flere ordrer hos jer, kan jeg få dem sendt samlet?

Har du lavet to ordrer inden for et kort tidsrum, som du ønsker skal sendes samlet, kan du kontakte vores kundeservice på e-mail via kontakt formularen som du finder under "Kontakt os". Er dine ordrer ikke pakket, vil vi forsøge at få dem sendt samlet.

D: Hvordan ændrer jeg leveringsadressen på min forsendelse?

Har du oplyst den forkerte leveringsadresse på din ordre, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. nr. 23 27 97 17. Er din ordre ikke pakket, ændrer vi adressen.

E: Min forsendelse er en gave, kan I pakke den ind?

Vi har desværre ikke mulighed for at pakke din gave ind eller vedlægge et kort.